REKLAMA WYBORCZA

Wiadomości

  • 3 sierpnia 2020
  • wyświetleń: 1773

Namioty handlowe - skuteczna forma reklamy zewnętrznej

Materiał partnera:

Namioty handlowe, zwane również namiotami reklamowymi, to coraz chętniej wykorzystywany rodzaj reklamy zewnętrznej. Jest przeznaczona do stosowania przede wszystkim podczas różnego typu eventów odbywających się na świeżym powietrzu - takich jak targi, przeglądy czy festiwale. Gdy pojawia się potrzeba zaaranżowania przestrzeni "reklamowej", w której nasza firma będzie prezentować się potencjalnym odbiorcom - wówczas namioty stanowią skuteczne rozwiązanie. Zapraszamy do lektury, w trakcie której podpowiemy - jak i gdzie można zaopatrzyć się w namioty handlowe.

Namioty handlowe - skuteczna forma reklamy zewnętrznej
fot. inventini.com


Namioty handlowe - kiedy i gdzie je stosujemy?



Namioty handlowe są wykorzystywane przez przedsiębiorców różnego "kalibru" - zarówno tych lokalnych, jak i przez duże korporacje. Gdy pojawia się potrzeba zaaranżowania stoiska prezentującego naszą działalność komercyjną - wówczas namioty handlowe są idealnym rozwiązaniem. Za ich pomocą możemy urządzić zadaszone stoisko, w którym będziemy prezentować nasze wyroby lub usługi oraz nawiązywać kontakt z ich potencjalnymi konsumentami.

Namioty handlowe wykorzystywane są także w celach stricte sprzedażowych. Wiele firm usługowych - na przykład gastronomicznych - urządza swoje stoiska podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych na świeżym powietrzu. Mowa przede wszystkim o festiwalach, w których bierze udział duża liczba osób.

Wówczas, namioty handlowe pozwalają na zaaranżowanie komfortowej przestrzeni, w której będziemy mogli zarówno przygotowywać smaczne posiłki, jak i obsługiwać zainteresowanych nimi klientów.

Konstrukcja i wygląd namiotów handlowych



Namioty handlowe występują w rozmaitych wersjach, różniących się takimi istotnymi parametrami jak wielkość, rodzaj konstrukcji, ilość zastosowanych wejść oraz kolor. Przystępując do wyboru namiotu handlowego, powinniśmy zwrócić na nie uwagę i wybrać ten, idealnie odpowiadający naszym wymogom.

Pierwszym i najważniejszym kryterium jest oczywiście rozmiar danego namiotu. Zależy on zarówno od rozmiaru przestrzeni, na której będziemy stawiać nasz namiot, jak i od ilości sprzętu i osób, które będą się pod nim znajdować. Najmniejsze dostępne namioty handlowe mają 3 metry szerokości oraz 2 metrów wysokości. Są to namioty przeznaczone przede wszystkim do tworzenia stoisk informacyjnych. Namioty większe - te o szerokości nawet 6 metrów i wysokości ponad 3 - nadają się do urządzania punktów gastronomicznych i usługowych.

Poszczególne typy namiotów handlowych (między innymi te dostępne w ofercie Inventini: https://inventini.com/namioty-handlowe-jednokolorowe/) mają prostą konstrukcję, na którą składają się: ściany, wejście oraz zadaszenie. Znajdziemy również namioty bardziej rozbudowane - pozwalające na demontaż ścian i tworzenie dodatkowych wejść i wyjść. Namioty takie można także łączyć, tworząc bardziej rozbudowane ciągi.

Warto również pamiętać o transporcie namiotów. Są to oczywiście urządzenia składane i rozkładane, które możemy swobodnie transportować z jednego miejsca na drugie. Po złożeniu namiot waży od kilkunastu do nawet ponad 30 kilogramów (w zależności od jego rozmiaru). Dzięki temu nadaje się do łatwego i bezpiecznego transportu przy użyciu samochodu.